NOVINKY

arr3O ekodrogerii SONETT Ekologie SONETT klade maximální důraz na nezávadnost svých produktů vůči přírodě i lidem.... arr3AVRIL, LA MARQUE FRANÇAISE DE BEAUTÉ BIO ET NATURELLEAVRIL, FRANCOUZSKÁ ZNAČKA BIO a PŘÍRODNÍ KOSMETIKY KDO JE AVRIL? Naším posláním je vyrábět bio... arr3Myslete na rty - 7 kroků v chladných měsícíchProč se rty chovají jako houba a jak je chránit během chladných, větrných zimních měsíců... arr3Francouzská mýdlaDíky výhodné dopravě jsme pro Vás o 15% snížili cenu u nejkvalitnějších mýdel, jaká lze zakoupit na... arr3Listopadové pleťové olejeNebudeme vyprávět že pleťový olej je nějaká žhavá novinka. Těžko. Je už po staletí používaný a je... arr3V létě volá pleť SOS o vodu! Jaká je ta správná péče o pleť v létě…  V létě volá pleť SOS o vodu! Jaká je ta správná péče o pleť v létě… Pravidelně hydratovat pleť... arr3RAW kokosový olej - světová novinkaSvětová novinka na evropském trhu - RAW kokosový olej Díky unikátnímu výrobnímu procesu bez... arr3přírodní mýdlaProč používat Přírodní mýdla Přírodní mýdlo je docela rozdílný výrobek od mnoha komerčních "mýdel",... arr3Bio karité balzámyZákladem Bio Karité balzámů je léčivé přírodní bambucké máslo v bio kvalitě, obohacené o rostlinné... arr3Lavera Opalovací péče - Vychutnejte si slunce bez obav Je čas připravit se na letní sezónu:...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 131,0 Kč (5,0 EUR)
skladem
naše cena 199,0 Kč (7,6 EUR)
skladem
naše cena 199,0 Kč (7,6 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 226,0 Kč (8,6 EUR)
skladem
naše cena 210,0 Kč (8,0 EUR)
skladem


OBCHOD / E-SHOP » Ověřeno zákazníky

Přidáno: 09.09.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Velice dobry.

 

 

Přidáno: 05.09.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Vše v pořádku

Pro:

osobní odběr v Brně zdarma

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za Vaši návštěvu, osobní odběry zdarma i předvedení dalších produktů nebo novinek nás baví.
 

Přidáno: 25.08.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Sortiment by se mohl rozšířit.

Pro:

Sortiment a ceny

Proti:

Část sortimentu není k dispozici

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
rádi bychom Vás s potěšením informovali o rozšíření sortimentu v tomto měsíci a zaslali omluvu za delší dodací dobu, kterou způsobila společnost Zásilkovna. Zasílám i jejich vyjádření a přeji pěkný den
Martina Lužná, BioMydlo.cz
----------------------------------------------------------------------------------
Omluva Zásilkovny :
Velice se omlouváme za vzniklé komplikace.

Zásilka měla být doručena ve čtvrtek 17.8., ale pobočka, na kterou zásilka směřovala nám nahlásila, že musí náhle provozovnu uzavřít. Řidič na tuto pobočku jezdí v odpoledních hodinách a bohužel nestihl zásilky na pobočku zavézt. Standardně by zásilka byla doručena následující pracovní den ( t.j. v pátek 18.8.). Bohužel tato pobočka má během prázdnin v pátek otevřeno pouze do 12:00 a z toho důvodu řidič nestihá zásilky na pobočku doručit.

Velice nás nastalá situace a s ní spojené nepříjemnosti mrzí a věříme, že se již nebude opakovat.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Martina Roubíková
Zákaznický servis

Tel.: +420 216 216 516
e-mail: martina.roubikova@zasilkovna.cz
web: www.zasilkovna.cz

Centrála: Ocelářská 9, 190 00 Praha
Pobočky: http://www.zasilkovna.cz/pobocky/

 

Přidáno: 13.08.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Provedla jsem objednávku,přišel mi automatický potvrzující e-mail a pak už se nedělo nic.

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
objednávku na osobní odběr jsme vychystali obratem a zaslali zákaznici automatický mail s výzvou k osobnímu odběru. Reakce od zákaznice nebyla, domnívali jsme se že může být na letní dovolené. Po zdejší recenzi jsme zákaznici zaslali SMS a další automatický mail. Neobdrželi jsme žádnou reakci. Po telefonním hovoru následující den zákaznice sdělila že neodpověděla na SMS a první automatický mail jí nepřišel. Důvodům proč je jednoduší psát negativní recenci na Heureku než nám zatelefonovat či napsat mail, nerozumíme.
 

Přidáno: 13.08.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Líbí se mi široký sortiment
Přehlednost stránek

Proti:

U jednotlivých produktů by mohlo být více fotografií

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
Velmi děkujeme za kladné hodnocení a podnět, kterým se budeme zabývat.
Martina Lužná
 

Přidáno: 29.06.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Objednávku jsem dělala jen kvůli glycerinovému mýdlu s gerániem od Nobilis tilia, které v žádném jiném eshopu nebylo skladem. Z jiného eshopu se mi dostalo vyjádření, že výrobce toto mýdlo přestal vyrábět. K objednávce jsem napsala poznámku, že pokud by toto mýdlo nebylo skladem, žádám o informování, pravděpodobně bych zrušila celou objednávku.
Kopíruji email, který jsem obchodu zaslala, po obdržení objednávky:

Dobrý den,
dnes jsem od vás obdržela balíček s mýdly.
Bohužel jsem velmi zklamaná. Celou objednávku jsem dělala kvůli glycerinovému mýdlu s gerániem od Nobilis tilia, které jste jako jediní na internetu měli skladem. Celou objednávku jsem podmínila i komentářem, že pokud by toto mýdlo nebylo, pravděpodobně bych objednávku stornovala.
Po telefonickém kontaktu, kdy byl zádrhel s jiným mýdlem, byl balíček odeslán.
Po rozbalení mě čekalo ale velké zklamání! Z glycerinového mýdla S GERÁNIEM od nobilis tilia mi přišlo no name glycerinové mýdlo S VŮNÍ GERÁNIA. No nic, třeba došlo jen k přejmenování mýdla, říkám si. Ale nejen, že Vámi nabízená gramáž 100g neodpovídá uvedené gramáži na mýdle 90g +/-5g, ale složení je NAPROSTO NĚCO JINÉHO! Za vše mluví to, že na prvním místě je voda a na druhém alcohol denat oproti vámi slibovanému složení: Cocos Nucifera Oil, Elaeis Guineensis Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Cera, Aqua, Saccharum Officinarum Extract, Glycerin, Alcohol, Sodium Hyroxide, Essential Oil.
Ještě mě napadlo, že na heuréce mají blbě udělaný odkaz na váš produkt a já si toho nevšimla. Neb glycerinové mýdlo s vůni geránia jsem na internetu viděla, ale cenově někde jinde (pod 90Kč)... Ne, i tato cesta mě zklamala. Na eshopu skutečně nabízíte mýdlo od Nobilis tilia, s výše uvedeným složením a 100g hmotností.
Takže podle mně jde z vaší strany jednoznačně o klamání spotřebitele. Bohužel se jedná pouze o položku za 130 Kč, takže se mi nevyplatí vám nic vracet.

--- Obchod se mi pokusil jednou volat, ale měla jsem jednání. Navíc mi neznámých čísel volá každý den mnoho, tudíž čekám, zda se ozve opětovně. Telefonní číslo k infolince obchodu jsem si přiřadila až později, když se obchod stále nevyjadřoval. Vycházím z toho, že pokud se mi někdo chce dovolat, zavolá ještě jednou, případně mě kontaktuje na e-mail. Bohužel, o další kontakt se obchod nepokusil.

I přes mé tvrzení, že vrácení již řešit nebudu (zásilkovnu nemám za rohem), mi z obchodu přišel e-mailem jen formulář na vrácení zboží. Jinak žádné vyjádření a mýdlo je na webu stále nabízeno pod mylnými údaji!

Takže za mě velká nespokojenost!
Ale jinak jsou výrobky v pořádku. Pokud bych však nechtěla toto konkrétní mýdlo, objednala bych jinde.

Pro:

Objednané marseillském mýdle nebylo skladem, po tel. kontaktu mi bylo nabídnuto jiné ve stejné kvalitě, ale vyšší gramáži, bez navýšení ceny.

Proti:

Klamání zákazníka, následně nedostatečná komunikace obchodu

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
my jsme velmi nespokojeni s komunikací zákaznice. V objednávce kdy jsme měli vyprodánu jednu položku bylo nabídnuto zákaznici mýdlo s vyšší gramáží, po dohodě s následným doplatkem nebo s doplatkem v příští objednávce, neboť zákaznice tvrdila, že již platbu předem odeslala.
Zásilku jsme odeslali po dohodě DEN po přijetí platby.

Zákaznici jsme dále volali po obdrženém nespokojeném mailu - viz výše, nezvedala telefon zákaznického centra ani další telefonní kontakt naší obchodní zástupkyně.
Zákaznici bylo nabídnuto storno objednávky a zaslán štítek pro zaslání zpět ZDARMA na naši pobočku. Zákaznice ale zboží vrátit zpět nechce, je SPOKOJENA, na což poukázala i v dnešním tel. rozhovoru.Dle jejího názoru, je tudíž její recenze dobrá. :)....

Etiketa na mýdle je napsaná dle nové legislativy, v pořadí hmotnostního složení a je psaná v anglickém jazyce namísto latinského. Položky na mýdle jsou nově psány v jiném pořadí - složení produktu je TOTOŽNÉ. Nově je složení podrobně rozepsáno do jednotlivých položek. Pořadí složení produktu je napsána v totožném pořadí i na našem webu.

Nespokojenost zákaznice tkví v špatném popisu produktu.

Zákaznici jsme v omyl neuvedli. Pořadí složení na webu jsme upravili dle nové legislativy.

Nedoplatek se zákaznicí již řešit nebudeme.

S pozdravem
Jan Sedlák
 

Přidáno: 13.06.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

po přijetí platby na účet obchodu jsem byla informována, že je uhrazeno a bude zasláno .... po týdnu stále žádná informace o zásilce, až když jsem se ozvala s tím, kdy bude doručeno - najednou zboží do 2 dnů doručili.

Pokud tedy na zboží nespěcháte, doporučuji :)

Pro:

přírodní kosmetika

Proti:

termín doručení

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den sl. Laifrová,
je nám velmi líto, že jsme Vám poslali zboží později, než během 3 dnů, které jsou pro náš e-shop obvyklé. Zboží jsme zaslali 7. pracovní den. Dodávku mýdel z mýdlárny jsme měli objednánu s předstihem vaší objednávky, bohužel vzhledem k procesu zrání mýdel, i my jsme dostali dodávku později, než obvykle. Proto jsme dodali za 7 dní, za což se velmi omlouváme. Věříme, že Vaše recenze neodradí naše potencionální, stálé a spokojené zákazníky od nákupu na našem bio e-shopu.
 

Přidáno: 12.06.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Osobní odber zdarma

 

Přidáno: 03.05.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Velmi spolehlivé,spokojená a perfektní přístup k zákazníkovi. Opět obědnám velmi ráda.

Pro:

Cena

Proti:

Žádný

Vyjádření našeho obchodu

Velmi děkujeme :)
 

Přidáno: 25.04.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Objednala jsem si zboží, a dorazilo mi akorát že objednávka byla přijata. Od té doby nic..

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den sl. Račková,
zboží je pro vás připraveno na prodejně. Na telefonní hovor a mailovou výzvu nereagujete.
S pozdravem
Martina Lužná
 

Přidáno: 20.04.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Byla jsem velmi spokojena.určitě zde budu nakupovat víckrát.
Oceňuji i to že si zboží mohu osobně vyzvednout a prohlédnout.

Pro:

tento obchod má velmi široký sortiment a hlavně kvalitní sortiment.
Mám zájem kupovat kvalitní přírodní kosmetiku a tady to určitě najdu.
U každého výrobku je velmi dobrý popis i složení, zda výrobek ma certifikacia složení což se mi velmi líbí.
Pán,který tento obchod spravuje umí i velmi dobře poradit a je velmi ochotný.

 

Přidáno: 28.03.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Nabízeli to, co jsem potřebovala - jako jediný obchod.

 

 

Přidáno: 22.03.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Spolehlivý obchod se širokou nabídkou bio produktů. Vřele doporučuji.

Pro:

má široký sortiment výrobce Jason, proto jsem se rozhodla pro něj.

Proti:

nevím, žádné jsem nenašla

 

Přidáno: 08.03.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Dlouhá doba dodání a navíc nedodržená váha mýdla.Objednal jsem si mýdla 2ks,200gr celkem 400gr,skutečná váha 365gr,rozdíl 35gr,takže mě na okradli o 19.60Kč,měli by dostat řádnou pokutu.

Pro:

Žádné výhody.

Proti:

Má uvedeny klamné informace o zboží.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den pane Seidle,
neuvádíme klamné informace. Velmi nás mrzí, že jste nekontaktoval přímo nás, ale portál Heureku. Jak jistě víte, mýdla jsou vyráběna a porcována ve válečné zóně, o čemž jsme spolu hovořili. Je pochopitelné, že vzhledem k okolnostem může bohužel nastat váhová odchylka, která může být v kladných ale i v záporných hodnotách. Cenotvorba tohoto produktu je již této okolnosti přizpůsobena. Bohužel v současné době je složité garantovat i dobu dodání od našich dodavatelů z této oblasti. Na době dodání jsme se domluvili a s touto jste souhlasil, proto nerozumím vaší recenzi. Mýdla jsme odesílali 4. den od objednání. Přesto, že si nejsme vědomi chyby z naší strany, částku jsme zaslali obratem na Váš účet i s opravenou EET fakturou. S pozdravem
Jan Sedlák
 

Přidáno: 07.03.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

zboží, které jsem sháněla
mýdlo splňuje moje požadavky